Wednesday, December 5, 2012

Getting close to Christmas...

Is it really getting close to Christmas? 
Baking cookies? Perhaps soon...
In the meantime many regions of West Canada and North Ontario
endured very cold temperatures and  snowy conditions. 
Yesterday in Toronto and surrounding areas  
we enjoyed record breaking days with +15 C. 
But colder weather is on it's way.. 
I used the warm days to continue my walks 
from Guildwood to East Point Park.
For a few days,  Bailey a golden retriever 
belonging to my friend June came along. 
We both enjoyed the sights, tranquility and nature around us. 



Ist es wirklich bald Weihnachten? 
Ich muß noch Plätzchen backen? Vielleicht bald... 
Mittlerweile wurde es in den nördlichen Gebieten von Kanada, sehr kalt und es hat viel geschneit. In Toronto und Umgebung, erlebten wir Rekordwetter mit +15 C.  Aber kälteres Wetter ist darauf ist Weg.. 
Ich habe die warmen Tage benutzt, meine Spaziergänge von Guildwood nach dem East Point Park fortzusetzen. 
Für ein paar Tage kam Bailey, ein Golden Retriever, der meiner Freundin June gehört,  mit. Wir Beide haben, die herrliche Aussicht, auf den Ontario See, die Ruhe und die Natur um uns genossen. 




Besides enjoying my nature walks I decorated our house.
Haven't done all my shopping yet but there is still time to do it.
Or isn't ?
**********
Neben der Freude an meinen Naturwanderungen, 
habe ich unser Haus dekoriert.  
Habe noch nicht alle Einkäufe erledigt, aber da ist noch genug Zeit.
Oder nicht?

 
 
 
Posted by Picasa